Zawsze szukamy najlepszych rozwiązań księgowych.

Myślimy globalnie, wspieramy lokalnie.

Jesteśmy gdy nas potrzebujesz w działaniach księgowych.

Dbamy aby nasz sukces był również sukcesem naszego Klienta.

Kursy walut - 2018-12-14
1USD 3,8095 0.94% up
1EUR 4,3021 0.20% up
1CHF 3,8202 0.44% up
1GBP 4,7940 0.32% up
Wiadomości podatki.biz
18.01.2017
 
Wiadomości podatki.biz
Kalendarz
Grudzień 2018
Pn Wt Śr Cz Pt So Nd
262728293012
345(1)67(1)89
10(1)1112131415(1)16
17181920(1)212223
2425(2)2627282930
31123456

Oferta

oferta

"W związku z dużym zainteresowaniem naszymi usługami oraz wieloma zapytaniami ze strony nowopowstających firm proponujemy 50% obniżkę opłaty za usługi księgowe przez okres pierwszych 3 miesięcy. Oferta dotyczy wszystkich firm, z którymi podejmujemy współpracę."

Od 2006 roku zajmujemy się rozliczaniem wniosków o dofinansowanie z Unii Europejskiej. Dzięki naszemu doświadczeniu
i fachowości wspomagamy pracę koordynatorów projektów. W sumie rozliczyliśmy już około 40 projektów unijnych.


Wskaźnik cen i towarów konsumpcyjnych (inflacja) za rok 2017 wynosi 2%.

Źródło: www.stat.gov.pl

Oferujemy m.in.:

  • Pomoc przy rejestracji działalności gospodarczej.
  • Doradztwo księgowo - kadrowe w zakresie prowadzonej działalności.
  • Dogodne umiejscowienie w centrum Łodzi, łatwy dojazd i parking dla naszych klientów.

PROWADZENIE KSIĄG HANDLOWYCH (PEŁNA KSIĘGOWOŚĆ)

  • prowadzenie wszystkich wymaganych przepisami ewidencji księgowych (księgi główne, księgi pomocnicze),
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych,
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia,
  • prowadzenie ewidencji podatku od towarów i usług VAT,
  • sporządzanie raportów miesięcznych i rocznych,
  • sporządzanie sprawozdań do GUS,
  • rozliczanie właścicieli,
  • sporządzanie i składanie deklaracji do US i ZUS,
  • reprezentacja przed urzędami.
Zakres usług Do 30 wpisów Do 50 wpisów Do 100 wpisów 100-200 wpisów Powyżej 200 wpisów
Księgi handlowe 500 zł netto 700 zł netto 950 zł netto 1400 zł netto Do uzgodnienia

Opłata za opracowanie zestawu JPK_VAT (jeśli dotyczy) 50 zł netto

Ponadto:

  • opracowywanie zasad polityki rachunkowości,
  • opracowywanie zakładowego planu kont wraz z wdrożeniem,
  • monitoring zobowiązań i należności,
  • sporządzanie dodatkowych sprawozdań i raportów.

Oferta specjalna dla organizacji Non profit.

Biorąc pod uwagę specyfikę działalności fundacji czy też stowarzyszeń a także nasz wkład w świadczenie pomocy potrzebującym stworzyliśmy ofertę dla organizacji nie osiągających systematycznych przychodów.
W miesiącach, w których organizacja nie posiada poza składkami członkowskimi żadnych przychodów nie pobieramy opłaty za nasze usługi.

Od 2005 roku uczestniczymy w rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków UE. Przez ten czas zrealizowaliśmy wiele z nich o różnym stopniu złożoności. Zdobyte doświadczenie pozwala nam wspomóc władze organizacji już na etapie pisania projektu.




PROWADZENIE EWIDENCJI RYCZAŁTOWYCH

  • prowadzenie ewidencji przychodów zryczałtowanego podatku dochodowego,
  • prowadzenie ewidencji podatku od towarów i usług VAT(jeśli dotyczy),
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
  • rozliczanie właścicieli,
  • sporządzanie i składanie deklaracji do Urzędu Skarbowego i ZUS,
  • reprezentacja przed urzędami
Zakres usług Do 30 dokumentów Do 50 dokumentów Do 100 dokumentów Powyżej 100 dokumentów
Ryczałt bez VAT 130 zł netto Do 150 zł netto Do 280 zł netto Do uzgodnienia
Ryczałt z VAT 150 zł netto Do 180 zł netto Do 350 zł netto Do uzgodnienia

Opłata za opracowanie zestawu JPK_VAT (jeśli dotyczy) 10 zł netto




PROWADZENIE PODATKOWEJ KSIĄŻKI PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW KPiR

  • prowadzenie ewidencji kosztów i przychodów,
  • prowadzenie ewidencji podatku od towarów i usług VAT (jeśli dotyczy),
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych,
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia,
  • rozliczanie właścicieli,
  • sporządzanie i składanie deklaracji do US i ZUS,
  • reprezentacja przed urzędami,
  • pomoc w sporządzaniu remanentu,
  • uzgadnianie stanów magazynowych.

Zeznanie roczne z działalności w cenie usług księgowych.

Zakres usług Do 30 dokumentów Do 50 dokumentów Do 100 dokumentów Powyżej 100 dokumentów
KPiR bez VAT 150 zł netto Do 250 zł netto Do 450 zł netto Do uzgodnienia
KPiR z VAT 180 zł netto Do 320 zł netto Do 550 zł netto Do uzgodnienia

Opłata za opracowanie zestawu JPK_VAT (jeśli dotyczy) 10 zł netto




OBSŁUGA KADROWO-PŁACOWA

Sporządzanie:

  • listy płac,
  • imiennych raportów osób ubezpieczonych (RMUA),
  • deklaracji ZUS,
  • wysyłka deklaracji ZUS drogą elektroniczną,
  • deklaracji podatku od osób fizycznych (PIT-4),
  • przygotowywanie dla właściciela wszelkiego rodzaju sprawozdań,
  • pomoc przy organizowaniu szkoleń BHP,
  • nadzór nad dokumentacją kadrową - w tym przygotowywanie akt osobowych osób nowo zatrudnionych,
  • doradztwo w zakresie kodeksu pracy.
Zakres usług Obsługa podstawowa Obsługa rozszerzona* Czynności związane
z zatrud. pracownika
Czynności związane
ze zwoln. pracownika
Obsługa
kadrowo - płacowa
40 zł netto od pracownika 10 zł netto od pracownika 25 zł netto
od pracownika
25 zł netto
od pracownika

* dodatkowa usługa w przypadku np. pracy w godzinach nadliczbowych, równoważnego systemu pracy, pracy w porze nocnej, naliczania premii, itp.




Obsługa pracownicza osób niepełnosprawnych i rozliczenia z PFRON.

Zakres usług Cena
Obsługa kadrowo - płacowa wraz z rozliczaniem PFRON 60 zł netto od pracownika




OBSŁUGA W ZAKRESIE UMÓW ZLECEŃ/O DZIEŁO

Zakres usług Cena
Sporządzanie i rozliczanie umów 15 zł netto od umowy




ROCZNE DEKLARACJE PODATKOWE OSÓB ZATRUDNIONYCH

Zakres usług Cena
Sporządzanie corocznych deklaracji podatkowych
PIT 11, PIT 4R, PIT 8AR
15 zł netto od umowy
Elektroniczna wysyłka deklaracji PIT 11, PIT 4R, PIT 8AR do Urzędu Skarbowego wraz z weryfikacją jej poprawności, opatrzenie podpisem elektronicznym oraz pobraniem i wydrukowaniem elektronicznego potwierdzenia odbioru 5 zł netto od umowy




SPORZĄDZANIE KOREKT

Zakres usług Cena
Sporządzanie korekt podatkowych 50 zł netto/ miesiąc
Sporządzanie korekt ZUS 15 zł netto/ miesiąc




Przykładowe dodatkowe usługi:

  • sporządzanie polityki rachunkowości wraz z planem kont,
  • pomoc w sporządzaniu instrukcji obiegu dokumentów,
  • wypełnienie dokumentów kredytowych,
  • sporządzenie biznes planu na potrzeby dotacji z Urzędu Pracy,
  • wyprowadzanie zaległości podatkowych,
  • wyprowadzanie zaległości ZUS.

Szkolenia i doradztwo

Oferta szkoleń i konsultacji indywidualnych z zakresu prowadzenia działalności i rozliczeń podatkowych.

Koszt szkolenia: 250 zł netto.

Koszt konsultacji indywidualnych: 80 zł netto/godzinę.

Przedsiębiorcy, którzy podpiszą z nami umowę otrzymują upust na usługi księgowe w wysokości zapłaconej kwoty za konsultacje indywidualne.

Szczegóły dotyczące oferty na szkolenia i konsultacje znajdują się w zakładce Szkolenia i doradztwo.


Mamy świadomość, że zawarta powyżej informacja nie wyczerpuje zakresu możliwej współpracy, zachęcamy do skontaktowania się z nami pod numerem telefonu:
(042) 633-61-48, (042) 250-53-59 lub e-mail: biuro@wiol.com.pl

Formularz ofertowy

Imię*:
Nazwisko*:
E-mail*:
Telefon*:
Nie jestem robotem*:
Informacje ofertowe
Forma prawna podmiotu*:
Średnia liczba dokumentu do zaksięgowania w miesiącu (wpisz wartość od - do)*:
Ilość pracowników na umowę o pracę (obsługa kadrowo-płacowa, ZUS)*:
Treść wiadomości:
Administratorem Państwa danych osobowych jest P.P.H.U. WIOL z siedzibą przy ul. Al. T.Kościuszki 23/25, 90-418 Łódź. Państwa dane będą przetwarzane jedynie w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zdarzenia. Więcej istotnych informacji na ten temat przeczytaj w dziale polityka prywatności.
* pola wymagane
 
 
Wirtualne biuro na każdą kieszeń Strony i aplikacje internetowe, eMarketing, pozycjonowanie ADVERT2 ADVERT2
Projekt i realizacja: sinte.pl